Direct Email :  Alesdair.Pepper@carter-ruck.com

Direct Fax : 020 7583 6225

Our Ref : APING/3219.5

Date : 20 October 2008
Carter-Ruck
URGENT

Strictly private and confidential
For the record but not for publication

By Post and Email: sue@newstatesman.co.uk and ben@newstatesman.co.uk

Ms Sue Matthias (Acting Editor) and Ben Davies (Online Editor)
New Statesman

3rd Floor

52 Grosvenor Gardens

London SW1W 0AU

Dear Sirs
Mr Nadhmi Auchi

We represent Mr Nadhmi Auchi and have been instructed in relation to a blog posied on your
website by Martin Bright entitled, “Nadhmi Auchi and the New Statesman”.’

This letter is written pursuant to the pre-action protocol on defamation. The purpose of this letter is
to notify you of our client's claim. This letter has important legal consequences and we strongly
suggest you pass this to your lawyer or insurer for advice on your response.

The blog was posted in prominent terms on 6 October 2008 and remains generally accessible on
your website to the world at large and with a readership, according to your website, that “stretches
around the world®.

The blog contains numerous highly defamatory and false allegations about our client, in addition to
other false claims about him. In particular;

1. Mr Bright notes that our client is appealing the decision of the French courts in 2003. He
omits, however, to state that our client flatly and categorically denies any wrong doing in
relation to matters that led to his conviction in France. Qur client has applied to the
European Court of Human Rights for a ruling that the trial resulting in his conviction
breached his fundamental right to a fair trial. He is also suing EIf Qil for dragging him
unwittingly into the scandal.

2. His untrue that our client was involved in the purchase of Senator Obama’s property. Our
client has never conducted any business with Senator Obama of any nature. Indeed, he
does not recall ever having met Senator Obama.

it is also inaccurale and misleading to characterise our client as someone who has been
attempting “fo stop people writing about hin'”. Qur client has taken sieps o prevent people

! hitp://fwww. newstatesman.com/tlogsimartin-bright/2008/10/auchi-obama-rezko-billionaire
http/fwww.newstatesman.com/nsabout.htm

POR1-324762.2 ‘ 1



publishing false and defamatory statements about him, which is quite different as both you and M
Bright are well aware. >

In addition to posting these allegations, Mr Bright's posting alsc contains a hyperlink to the page of
the Wikileaks website® that repeats these allegations. The page entitled 'Eight stories on Obama
linked billionaire Nadhmi Auchi censored from the Guardian, Observer, Telegraph and New
Statesman’ contains the following allegations that are defamatory of our client. In particular, which
list is not exhaustive:

1. It is untrue that our client is a fraudster, or has even been engaged in “grossly fraudulent’
activities in Iraqg, or anywhere else,

2. Itis unfrue that BNP Paribas is, or was, an “...Auchi controlled bank, BNFP Paribas, which
was the sole financial institution receiving billions in “Oil-for-Food” program money’ QOur
client was (he is no longer) a passive investor in BNP Paribas and as such played no part
in the bank's management. Neither he nor any company that he controls has had any
involvement in the Oil-for-Food programme. We refer you o the United Nations document -
"Report on the Manipulation of the Qil-for-Food Programme” in this respect.

3. ltis misleading to state that our client was extradited to France. In fact, he went {o France
for questioning of his own volition.

The Wikileaks website itself contains a hyperlink to a WinZip file or dossier* containing eight
articles (some of which were in fact written by Mr Bright) and three blogs. In the most flagrant and
reckless disregard for our client's rights, Mr Bright has caused and is causing the republication and
worldwide dissemination of these articles, knowing them to be defamatory, even after the original
publishers saw fit to remove them from publication. It should be noted that Guardian News & Media
Limited, in particular, accepted that the articles that it published contained “some significant
inaccuracies”. In addition, it undertook not to republish the allegations and has written to search
engines requesting that they no longer publish the article complained of and remove all links and
hyperlinks to it on the internet. We enclose a sample copy of one of the letters sent. Guardian
News & Media Limited also agreed to pay a substantial sum in relation to our client’s costs.

For the avoidance of doubt, we set out below each of the defamatory articles and their allegations
(which list is not exhaustive) that are contained in the dossier file and which are accessible via the
hyperlink and for which you and Mr Bright are liable:

Observer article dated 2 February 2003 by Martin Bright and Antony Barnett entitled
“Labour blocks extradition of Iragi tycoon”

1. It is misleading to state that our client refused to go to France for questioning. In fact he
asked for gquestions to be put in writing and offered to meet the Judge in London.
Subsequently, he went to France for questioning of his own volition.

2. ltis untrue that our client “received £70 miflion commission on an ltalo-French bid to build a
pipeline for Saddam in 1986" or that, as far as our client is aware, ltalian fraud investigators
claimed this.

3

hitp:ffwikileaks.org/wiki/Eight_stories_on_Obama_linked_bitlionaire_Nadhmi_Auchi_censored_from_the Guardian%2C_Observer%2C_
Tetegraph_and_New_Statesman
* auchi-dossier-2008.zip

PCR1-324762.2 2

—



Guardian article dated 2 April 2003 by Mark Holilingsworth entitled “Billionaire linked t
Labour arrested in London”

1.

It is untrue that our client has “past finks” with Saddam Hussein's regime, "was close fo
Saddam Hussein” or sheltered funds for him. Qur client in fact never met Saddam Hussein
nor ever even spoke to him.

i is untrue that our client has had any involvement in the sale of ltalian warships to the Iraqi
regime in 1980 or at any time. He has never been involved in buying or selling arms to lraq.

Observer article dated 6 April 2003 entitled “So, Norman, any regrets this time?”

1.

This article repeats the defamatory allegations above concerning our client’s involvement in
the sale of italian warships fo the Iragi regime. He has never been involved in buying or
selling arms to Iraq in 1980 or at any time.

Observer article dated 6 April 2003 by Martin Bright, Antony Barnett and Mark Hollingsworth
entitled "Tycoon in quiz over ties to Labour”

1.

10.

1.

It is untrue that our client “built his financial empire on peddiing his influence with Saddam
Hussein’s Baathist regime”. Qur client never met or spoke to Saddam Hussein and was not
involved in any of Saddam Hussein’s operations as we have previously made clear.

As you know, our client flatly and categorically denies any wrong doing in relation to
matters that led to his conviction in France as we have made clear above.

it is untrue that our client “was fried alongside Saddam Hussein for his involvement in a
conspiracy to assassinate an Iragi prime minister in Baghdad in the 1950s”. Our client was
not involved in such an attack as alleged or at all.

It is untrue that our client used “money from military contracts in Iraq to establish a business
and banking empire in Brifain and Luxembourg’.

It is untrue that our client was involved in allegations with regard to bribery in Haly.

It is unirue that our client was involved in “an aftempted assassination, two of Europe’s
largest political corruption scandals and a series of multi-milfion pound ol and arms deals
with Saddam Hussein”.

It is untrue that our client "built his fortune on secretive deals with the Iraqi regime”.

It is untrue that our client’'s career “"began in the back streets of Baghdad in a post-war
world of coup plots, infrigue and murder”.

As stated, it is untrue that our client “once stood frial with Saddam Hussein for conspiring to
assassinate Iraq’s Prime Minister Abdul Karim Qasim”. Qur client was not involved in such
attack, as alleged or at all.

it is untrue that our client first established himself in Britain with "money he had earned from
deals carried out for the regime in the pre-sanctions era of lraq and as a member of
Saddam Hussein's Baathist regime”. As stated above, our client was not involved in any of
Saddam Hussein's operations.

It is untrue that our client used money from military contracts in Iraq as alleged or at all.
Our client has had no involvement in military contracts. He was not involved in brokering a
deal to sell ltalian frigates to the lrag defence ministry as alleged or at all. Our client has

PCR1-324782.2 3




never owned a Panamanian company called the Dowal Corporation, or any company of &
similar name.

12. Qur client had no involvement whatsoever in the construction of a pipeline from lrag 1o

Saudi Arabia and it is untrue that he received any “commission” whatsoever in that regard.

13. it is untrue that our client “used to pay bribes to fragi government officials to win the deal for

the ftalians”.

You will also be aware (as Mr Bright is one of the authors) that the above article has already been
the subject of legal proceedings that were settled, the terms of which included the publication of a
letter on 16 October 2005.

Observer article dated 16 November 2003 by Nick Cohen entitled “The politics of sieaze”

1.

It is untrue that our client had any involvement with Saddam Hussein when Saddam
Hussein was "acquiring his taste in blood" or at all. As stated, our client never met or even
spoke to Saddam Hussein. Our client also was not involved in and, at the time i
happened, had no knowledge of the assassination attempt on Abdul Karim Qasim.

It is untrue that our client was involved in allegations with regard to bribery in post-war Italy.
To his knowledge he was not investigated.

It is untrue that our client, or any bank of his, held money stolen by Saddam Hussein and/or
Colonel Gadaffi or, as far as he is aware, that a Belgium Ambassador claimed this.

It is untrue that our client was involved in making Hllegal payments in connection with a deal
to sell ltalian frigates to the lragi Defence Ministry. As stated, our client is not and has never
been involved in buying or selling arms to Iraq.

It is untrue that our client was close to Saddam Hussein and his government, as a result of
which he acted as the international intermediary to secure the contract for the construction
of a pipeline from Iraq to Saudi Arabia for a Franco-ltalian consortium,

It is untrue that our client was "handed" to France by Britain. He went to France of his own
volition; as stated.

It is untrue to imply that our client's "backing" of Orascom is in some way sinister. He is in
fact a passive investor, owning only 2.5% of the company and had no knowledge of the
mobile phone contract until it was publicly announced. It follows that he had no involvement
in it whatsoever. Our client also plays no part in the management of the company.

Observer article dated 16 November 2003 by Antony Barnett and Mark Bright entitled “MP
questions lraqg role of Briton tainted over EIf”

1.

It is seriously misleading to claim that our client “brokered a number of deals with Saddam’s
regime’. He was involved with contracts with Iragq during the period in which lrag was
considered to be a friend of the West. On sanctions being imposed, our client ceased
conducting business with entities in Irag.

‘Accuracy In Media’ website posting dated 24 August 2008 by Andrew Walden entitled “Iraqi
Billionaire Threatens Reporters Investigating Rezko Affair”

1.

It is untrue that there was a “secret loan” or indeed any impropriety in our client's property
dealings and in particular in his loan of $3.5 million to Mr Rezko. The loan was part of a
commercial transaction with Mr Rezko, made at a commercial rate of interest and secured
by the personal pledge of Mr Rezko and specified assets. The payment was made to an

PCR1-324762.2 4




account of Mr Rezko's attorneys. Our client is in no way responsible for Mr Rezko's
subsequent detention. Mr Rezko appears fo have had his bail revoked because of his.
failure to properly disclose the loan. This is not, of course, a matter for which our client is in
any way responsible.

2. Our client flatly and categoricaily denies any wrong doing in relation to matters that led to
his conviction in France.

3. Htis untrue that our client had any involvement with Saddam Hussein as stated.

4. 1t is unirue that our client was involved in bribing “fabulously corrupt leaders of post-war
Italy”.

5. It is untrue that our client, or any entity of his, held money for Saddam Hussein or Colonel
Gadaffi.

6. It is untrue that our client's company was a “key source of weapons procurement for Irag”.
He is not involved in the arms trade as alleged or at all in any country.

7. Itis untrue that our client had any involvement whatsoever in the Qil-for-Food scandal. Our
client had a minority shareholding in Paribas when it was bought by BNP. As a result of the
acquisition he then became a minority shareholder in BNP Paribas. This was after BNP
had entered into the Oil-for-Food contract. Since the merger our clientsold his
shareholding in the bank. We refer you to the United Nations document "Report on the
Manipulation of the Qil-for-Food Food Programme” which contains no mention of our client
or any company of his.

8. 1t is untrue that our client is a "global arms dealer'. He is not involved in the arms trade as
alleged or at all in any country.

9. It is untrue that our client was Saddam Hussein's "principle international financial
manipulator and bag man". We repeat that, in fact, our client never met nor spoke to
Saddam Hussein and was not involved in any of his operations. In an apology to our client,
the Mail on Sunday stated "We are happy to make clear that Mr Auchi is not linked fo
Saddam Hussein. He left Iraq in 1980 and has never been back."

10. It is untrue that our client has engaged in any “unfawful activities working closely with Iraqgi
intelligence operatives to bribe foreign governments”.

11. It is untrue that "Mr Auchi was a leading supplier of arms to Saddam's regime" or was
involved with "Saddam’s intelligence service”. As stated above, our client never met or
spoke fo Saddam Hussein and was not involved in any of Saddam Hussein's operations.

12. Our client has no recollection of meeting Senator Obama when he visited Michigan and
fllinois in April 2004, or at any time. Our client had a business relationship with Mr Rezko.

13. With regard to the claim that our client was “attempting in 2005 to win a U.S. visa with the
help of Mr Rezko and several as-yet-unnamed lllinois political figures”, our client has no
knowledge of this. He did not authorise Mr Rezko to contact the US State Department or
lllinois government officials to help in this regard.

14. It is untrue that our client is a “Saddam Hussein crony and Qil-for-Food banker”. As stated

above, our client never met or spoke to Saddam Hussein and had no involvement
whatsoever in the Qil-for-Food scandal.

PCR1-324762.2 5



“Nadhmi Auchi and the Observer” posted by Martin Bright of the New Statesman o
‘Bright’s Blog’ on 22 April 2008 .

1. This article repeats the misleading and inaccurate allegation concerning our client’s
conviction in France.

2. Qur client is not, in any way, responsible for Mr Rezko's detention. Further, our client has
no personal knowledge of Mr Rezko being a fundraiser for Senator Obama and has neither
conducted any business with Senator Obama of any nature nor contributed to any
campaign fund of his. Indeed, he does not recall ever having met Senator Obama.

The defamatory allegations contained in Mr Bright's posting dated 22 April 2008 set out above
were subsequently repeated in a further posting on ‘Bright’'s Blog’ entitled ‘Mr Nadmi Auchi (an
update) dated 4 June 2008,

“EIf executives are jailed over £210m ‘black box’ fraud” by Philip Delves Broughton — filed
13 November 2003 from telegraph.co.uk

1. This article repeats the misleading and inaccurate allegation concerning our client’s
conviction in France.

The Wikileaks website that is linked to Mr Bright's blog also coniains a hyperlink to a further page
on the Wikileaks site entilled ‘US Defense Inspector General: Mobile Telecommunications
Licenses in Irag, 2004 which in turn contains a WinZip file containing a report by the Pentagon.®

The page entitled 'US Defense Inspector General: Mobile Telecommunications Licenses in Iraq,
2004’ contains the following allegations that are defamatory of our client. In particular, which list is
not exhaustive:

1. It is untrue that there was any impropriety in our client's loan of $3.5 million to Mr Rezko.
The implication that our client was involved in the purchase of Senator Obama’s property is
entirely false. Qur client has never conducted any business with Senator Obama of any
nature and nor contributed to any campaign fund of his. Our client had a business
relationship with Mr Rezko. It is not a matter for our client if Mr Rezko chose fo raise
money for Senator Obama or to whom he donated money.

2. This page repeats the misleading and inaccurate allegation concerning our client's
conviction in France.

3. It is untrue that our client is a former “financial manipulator and bag man” for Saddam
Hussein. Our client never met nor spoke to Saddam Hussein and was not involved in any
of his operations.

4. ltis untrue that our client was involved in any corruption in relation to cell-phone licenses as
claimed or at all.

5. Ml is untrue that our client “worked closely with Iraqi intelligence operatives” or was involved,
in any way, in bribery, theft or weapons smuggling.

The allegations deriving from the Pentagon Report (stated to be Preliminary Findings) that you and
Mr Bright are also liable for publishing (which as far as we are aware has not been published by
the Pentagon itself) are all false. In particular, which list is not exhaustive:

5hit;) Hwikileaks,org/wikifUS_Defense_inspecior_General:_Mobile_Telecommunications_Licenses_in_lraq%2C_2004
® hitp:/iwikileaks. org.uk/leak/irag-telecoms-license-corruption. pdf

PCR1-324782.2 6




10.

11.

12

13.

It s untrue that our client “played a role in the Iragi-European arms trade” or “persistent rolg

in Iraq weapons purchases”. He is not, and never has been, involved in the arms trade as <=
alleged or at all in any country.

It is untrue that our client “behind the fagade of legitimate business, served as Saddam
Hussein’s principal international financial manipulator and bag man”. Qur client never met
or spoke to Saddam Hussein. In fact Saddam Hussein was responsible for the murder of
one of our clienf's brothers. Further, cur client was not involved in any of Saddam
Hussein's operations. In an apology to our client the Mail on Sunday stated "We are happy
fo make clear that Mr Auchi is not linked to Saddam Hussein. He left Irag in 1980 and has
never been back."

It is unfrue that our client has engaged in any unlawful activities or worked with Iraqgi
intelligence operatives as claimed or at all.

It is untrue that our client had any involvement whatsoever in the Oil-for-Food scandal. Qur
client had a minority shareholding in Paribas when it was bought by BNP. As a result of the
acquisition he then became a minority shareholder in BNP Paribas. This was after BNP
had entered into the Oil-for-Food contract. Since the merger our client sold his
shareholding in the bank. We refer you to the United Nations document "Report on the
Manipulation of the Qil-for-Food Food Programme” which contains no mention of our client
or any company of his.

Our client flatly and categorically denies any wrong doing in relation to matters that led fo
his conviction in France. He has applied to the European Court of Human Rights for a
ruling that the trial resulting in his conviction breached his fundamental right to a fair trial.
He is also suing EIf Oif for dragging him unwittingly into the scandal.

It is untrue that our client was involved in any corruption, rigging or fixing of contracts,
bribery or other criminal activity in relation to cell-phone licenses as claimed or at all.

It is unirue that our client is a "global arms dealer’, “played a significant role in the
armament trade” or has a “hisfory of illegal international arms ftraffic™. As stated, our client
has never had any involvement in the arms trade whatsoever,

It is untrue that our client bribed “foreign governments and individuals prior to Operation
Iraqi Freedom fo turn opinion against the American-led mission to remove Saddam
Hussein™.

It is untrue that our client was a “personal fixer for Saddam Hussein”. As stated, our client
never met or spoke to Saddam Hussein.

it is untrue that our client is a “corrupt supporter of Saddam Hussein’s regime who got his
money from doing deals, especially illegal arms fransfers, for Saddam” As stated, our
client never met or spoke to Saddam Hussein and was not involved in any of Saddam’s
operations.

Our client did not act as Saddam Hussein's “international finance man™ and did not “assist
[Saddam] with procurements for [his] telecommunications infrastructure”. Qur client never
met or spoke to Saddam Hussein and was not involved in any of his operations.

It is untrue that our client conspired with Saddam Hussein to assassinate Col. Abdul-Karim
Qasim in 1959,

It is untrue that our client “brokered weapons deals with ltalian and French companies
selling arms to Irag”. Our client has never been involved in the arms trade as alleged or at
all.

PCR1-324762.2 7




14. It is untrue that our client “is one of Saddam’s principal financial intermediaries in the West.. .4
Our client never met or spoke to Saddam Hussein.

15. It is untrue that our client “used money from military contracts in Iraq fo establish a business
and banking empire in Britain and Luxemburg’.

16. It is untrue that our client “was employed fo pay bribes from ltalian companies to win oilf
conlracts in Iraq because of his close links fo the regime.”

17. H is untrue that our client used money from military contracts in Irag as alleged or at all.
Our client has had no involvement in military contracts. He was not involved in brokering a
deal to sell italian frigates to the Iraq defence ministry as alleged or at all. Our client has
never owned a Panamanian company called the Dowal Corporation, or any company of a
similar name.

Further, the Pentagon Report which you are responsible for publishing in this jurisdiction has been
discredited. For example, we refer you to The Los Angeles Times’ article "Pentagon Deputy's
Probes in Iraq Weren't Authorized, Officials Say" published on 7 July 20047 and to the apologies
published to our client in the Financial Times®, The Times® and Mail on Sunday (copy attached). In
the circumstances, it is extraordinary that you should have chosen to publish the Report.

The above includes very serious allegations. They are false and highly defamatory of our client.
Our client reserves the right to rely upon further allegations should he decide that it is necessary.
As you are no doubt aware, you and Mr Bright are jointly and severally liable for the publication of
the allegations that Mr Bright has written, in addition to the republication of the allegations via the
hyperlink.

The publication of these offensive, false and defamatory allegations has caused our client
considerable distress and embarrassment. It is a matter of grave concern that you appear to have
made no attempt whatsoever o contact our client or any representative of his before publishing the
allegations or hyperlink in the blog, despite the fact that both you and Mr Bright are well aware of
our client's position from, among other matters, our previous letters of complaint to you dated 20
May and 17 June 2008.

Unsurprisingly, our client is concerned about the effect that your publication has had and continues
to have upon him both personally and professionally and, accordingly, we invite you to provide the
following:

1. Your agreement to remove the defamatory posting and hyperlink from your website
immediately.

2. Your agreement to publish an apology retracting the defamatory allegations, with wording
and terms of publication to be agreed with us on our client's behalf, in writing. The apology
should be no less prominent in space and time than the blog complained of, as directed by
the Press Complaints Commission.

3. Your undertaking not to repeat the libels or any similar words defamatory of our client.
4. An explanation as to why the posting was written in addition to a complete explanation

about what research and fact checking were carried out by both Mr Bright and the New
Statesman itself,

" hitp:iiwww.commondreams, org/headlines04/0707-03.htm
8 hitp://search.ft.com/ftArticle7queryText=auchi&aje=true&id=080103000363&ct=0
® http:/iww.timesonline.co.uk/tolinews/uk/article694687.ece

PCR1-324762.2 8



Your agreement to join with our client in a Statement in Open Court, apologising for ang
retracting the libels. For this purpose, it will be necessary to issue an application in the High..
Court.

Your proposals for compensating our client in the form of substantial damages.

Your agreement to pay the costs our client has been obliged to incur as a consequence of
this most unfortunate matter,

Failure to provide the information and undertakings set out above will leave our client with no
alternative redress but to commence proceedings against you. We look forward to receiving your
substantive response by return. In the meantime, please confirm:

a)

b)

e)

f)

Whether you will accept service of proceedings or provide details of those that you wish to
instruct on your behalf.

That alt Mr Bright's cuttings, notes, notebooks and drafts will be retained by you as the
Editor or your lawyers as officers of the Court.

That the blog and other derivative versions be spiked on immediate receipt of this letter to
avoid any further repetition or republication of the defamatory allegations.

That your archive database will be spiked to ensure any other databases that you supply or
syndicate to are not provided with a copy of the blog and are denied access to the blog to
avoid secondary publications for which you will be liable.

That you will contact all those publishers, websites and ISPs that you supply or syndicate
copy fo, to request that they cease and desist from further publication of the blog to avoid
republications for which you will aiso be liable.

That you will contact all search engines that currently list and/or provide access {o your
story asking them to cease publishing the story and to remove all links or hyperiinks to the
story immediately.

In addition, we put you on formal notice that any further or secondary publication caused by you or
Mr. Bright will aggravate the damages claim further. We also reserve the right to include reference
in any claim to the further defamatory allegations contained in the readers’ comments that
accompany the blog and which are a natural and reasonably foreseeable consequence of the initial
publications.

Yours faithfully

Cocda A

Carter-Ruck

Enc: Guardian News & Media Ltd letter fo A9.com Inc dated 17 Aprif 2008

PCR1-324762.2 o]




theguardian TheObserver guardian.co.uk

President Bill Stasior 148 Fardingdon Road, London sciRser
AS.cam Inc ‘ Telephone 020 7278 2332

130 Lyiton Avenue guardlan.co.uk

Suite 300

Palo Alto

Callfornia

CA 943011044

LISA

NOT FOR PUBLICATION

17 April 2008

~Dear Sirs

We write to give you notice that we have recelved a libel claim from My Nadhmi Auchl concerning six
archived articles. Having considered Mr Auchl’s complaint, we accept that the articles contaln some
significant Inaccuracies and have removed the articles from our website. '

We write to ask you not to publish the articles complained of and to remove all links and Hyperﬁnks {o -
them. The articles are:

1. the Observer article dated 2 February 2003 entitied “L ahour blocks exiradition of irag
‘ tycoon” _
2. the Guardian article dated 2 April 2003 entitled “Billlonaire linked to Labour arrested in
L.ondon”

the Observer article dated 6 April 2003 entitled “So, Norman, any regrets this time?”
the Observer article dated 6 Aprll 2003 entitled “fycoon in qulz over tles to Labour”

the Observer article dated 16 November 2003 entitled “Politics of sleaze”

the Observer article dated 16 November 2003 entitled “MP questlons lraq role of Briton

tairted over EIf”,

o oW

Thank you for your assistance with the above.

Yours falthfully,

T Jaganss

Jan Johannes

in-house Lawyer
Jan.johannes@guardian.co.uk

Direct Phone Number 020 7713 4769
Direct Fax Number 020 7713 4481
Legal Depariment

Guardian News & Media Limlted

_A mernber of Guardian Media Group PLC
Registerad Offioe.

1 Scott Place, Manchester isoea
Telephone §161 832 7200

Reglstered in England Number 908396



